A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Krisztina májusi utazása

2014 csak 6 nap de mennyi minden fért bele: Vinci, Pisa, Cinque Terre és Elba...

2014 májusiak

Szia Viki!

Bár személyesen sajnos nem találkoztunk ( remélem még visszatérünk Toszkánába és akkor majd az is összejön), de nagyon örülök, hogy így neten keresztül megismertelek és rátaláltam a honlapodra ( már nagyon sok ismerősömnek továbbítottam is az infót, hogy milyen nagyszerű honlapra bukkantam Toszkánával kapcsolatban ).

Nagyon jól sikerült az a rövidke 6 nap, amit ott töltöttünk. Sok helyre eljutottunk, Volterra ( egyik kedvencem lett, Saline di Volterrában pedig szuper reggelizőhelyre bukkantunk ), San Gimignano, Siena.
CinqueTerre - Riomaggioreban letettük az autót és vonatra vettünk napijegyet 12 euróért, így akármikor le és felszállhattunk, kaptunk menetrendet, megnéztük mind az 5 falut, gyönyörű hely!
Vinciben, Pisában is voltunk, Pisában a Garibaldi térnél (talán a Ponte Mezzon mentünk át és ott volt a hídtól nem messze) felfedeztünk egy nem túl szép éttermet, ahol inkább helyiek voltak bent, a kaja szuper volt, friss, nem drága.
Elba szigetére is átkompoztunk. Végigkérdeztük a hajótársaságokat, 4 felnőtt + 1 kocsi az egyiknél 169, a másiknál 155, végül a Blue Navy-nél 145 euró volt. Utólag kiderült, hogy nem kellett volna átvinni a kocsit ( 60 eurót spóroltunk volna ), mert egy napra nem érdemes, Portoferraiot fedeztük fel, ( Napoleon rezidencia, part, stb ) ott simán lehet gyalog is közlekedni. Ott si egy jó kis helyet találtunk- Garibaldino a neve, szuper a tenger gyümölcsei).

Útban hazafelé pedig kitérőt tettünk Modena felé, Maranelloban megnéztük a Ferrari múzeumot, sőt párom még tesztvezetésen is részt vett ( nagy élmény volt neki! )

Szállásunk ( Monika apartmanháza ) nagyon gyönyörű volt! Kedvesek voltak! Két apróbb hiányosság: wifi-kódot kiírhatnák valahova, mert a bácsika és Monika anyukája nem értette, hogy mit akarunk, pedig már a telefonunkat is mutogattuk nekik, erre ők is mutogatták, hogy nekik van net rajta. A másik pedig, hogy borzasztó kicsi a zuhanyfülke, párom közel két méter magas, és hát elég vicces volt, ahogy zuhanyzott, abban a csöpp fülkében.

Nagyon köszönöm a segítségedet!
Remélem még visszatérünk valamikor és még más helyeket is fel tudunk fedezni!

További sok sikert!

Üdvözlettel: F. Krisztina

You have no rights to post comments